Friday, August 31, 2012

T2na oli mul hommiku poole usna pikalt vaba aega. Pidin vara 2rkama, et minna kaasa Julieni lasteaeda viima ja n2ha kasvatajaid. Kuskil pool 9 olin aga juba kodus tagasi, s6in ja pakkisin veits asju veel lahti. 11 aeg otsustas Marjolein lastega m2ngukeskusesse minna, v6i ma ei teagi kuidas seda t2pselt nimetada. Selline suur maja, kus on lastele erinevad m2ngunurgad jne. Ma Marjoleiniga kaasa ei pidanud minema, niiet kella poole 4ni olin uksi kodus. Koristasin natuke, pesin pesu ja kui mul k6ik tehtud oli, l2ksin uksi rattaga Naarden Vestingusse. Eile oli kull jutt, et l2hme koik koos sinna aga kuna hommikul oli kohutav ilm, sadas jubedalt ja hullult tuuline, siis Marjolein otsustas lastega midagi tubast teha. P2eval oli aga ilm okei, niiet l2ksin siis uksi. Tahtsin kaamerat ka kaasa v6tta aga tuulepea nagu ma olen, unustasin selle maha. Eks siis teinekord teen pilti. 
Naarden Vesting on aga selline kanaliga umbritsetud linnake, pisikesed t2navad ja majakesed. H2sti armas koht, justkui omaette eraldatud maailmake on neil seal. Hiljem kunagi n2ete siis pilte ka. Muidu ulevalt vaadates n2eb v2lja selline:


Seal vahepeal, kus on puudega kaetud nii8elda riba umberringi, kahe kanali vahel, seal on jooksmise rada. Maarten ja Marjolein k2ivad seal jooksmas, teevad Vestingule tiiru peale ja siis koju. Ma ka ilmselt millalgi seda proovima, peab end kokku v6tma :D 
K2isin veel ka Bussumis, kuna eelmine kord koos lastega v2ga midagi seal vaadata ei saanud ning uksi k2ies hakkan paremini orienteeruma siin. Liikluses on mul ikka paras jagu segadust, vahepeal ei saa uldse aru, kust ma rattaga peaksin s6itma, nuud avastasin ka, et siin kaks erinevat nuppu jalak2ijatele ja jalgratturitele tee uletamiseks. Kui tahad ule tee minna, siis vajutades n2iteks jalgratturi nuppu, l2heb jalgratturi foor roheliseks, aga k6rval olev jalak2ijate oma j22b ikka punaseks. Kui jalak2ijad sama korraga kui autod seisavad, tahavad ka ule saada, siis peavad oma nuppu ise vajutama.
T2na ma olin lastega natuke rohkem uksi, Marjolein tegi uleval kontoris t88d ja ma olin v2ikestega all. M2ngisime mingit lauam2ngu, alguses ma ei saanud midagi aru mis tegema peab ja kelleltki nagu kusida ka polnud aga Floreani v2hese inglise keele purssimise ning oma loogika abil sain usna ruttu sotti sellest. 
Hiljem t6ime laste ja Marjoleiniga Julieni lasteaiast tagasi, Maarten tuli ka siis koju ning s6ime 6htust. Quirijn hakkas j2lle seal mingeid trikke tegema (nagu eilegi), ei tahtnud oma koha peal istuda jne. Ta tundub uldse k6ige raskem laps neist olevat. Otsib t2helepanu koguaeg ja siis vahel kipub selle saamiseks pahandust tegema.
Peale s88ki l2ks Marjolein oma hokitiimi mingile peole ning tuleb vist homme alles v8i t2na v2ga hilja. Umbes seitsme paiku pani Maarten Quirijni magama ning l2ksime ulej22nud kolmega m2nguv2ljakule. Julien on kull alles 2 ja Quirijnist kaks aastat noorem aga ta l2heb magama alles siis kui Mireille, kes on juba 6. Julien on uldse uks vintske vennike, m2nguv2ljakul tehakse talle alati selline hoog, mis l2heb vaat, et peaaegu ule v6lligi aga midagi ei karda see v2ike mehike :)
Lapsed on endiselt v2ga armsad, tahaksid ainult, et ma hollandi keelt oskaksin. T2na nad utlesid mulle tukk aega mingit lauset millest ma aru ei saanud ja siis lasid seda Maartenil mulle inglise keeles 8elda. Lause oli: Helene is sweet. Awww :)
Maarten n2itas mulle t2na Ipadist, kuidas ma saan uksk6ik mis raadiot, b2ndi v6i mida iganes kuulata. Niiet nuud kui uksi kodus olen, saan SkyPlusi v6i eesti mussi p6hja panna, yay :D
T2na ma esimest korda vannitasin lapsi peaaegu uksi, Maarten ainult vahepeal k2is vaatamas. Siin nad peavad iga 6htu vannis k2ima, p2ris palju mu arust, aga okei. Julien tahtis, et ma ta magama ka paneks. Panin siis talle m2hkmed jalga ja tuduriided selga, sain ilusti hakkama kuigi natuke oli mul seal ikka m6istatamist, mis pidi need m2hkmed peaksid k2ima :D
Homme on aga n2dalavahetus, hurraa!!! Saan nuud Amsterdami ka minna, leppisime teiste Au Pairi tudrukutega kokku, et saame homme seal p2eval kokku, k2ime linna peal ja 6htul kuhugi peole ka ehk. Ootan juba, et neid k6iki n2ha :)

No comments:

Post a Comment