Thursday, August 30, 2012

Hallo Holland

Olen 6nnelikult kohale j6udnud. Mainin kohe ka ara, et mul t2pit2hti pole, niiet peate numbritega leppima.
Kust ma siis alustan, mm lend l2ks ilusti, kui v2lja arvata lennuki umbes pooletunnine hilinemine. K6rvad ka isegi v2ga hullusti seekord ei valutanud. Tegin selle v2ltimiseks igast trikke ka seal lennukis ja v6ib 8elda, et enamv2hem t88tas. Enamv2hem, kuna maandumise alustamise hetkest mingi 10 minutit ikkagi valutasid aga see l2ks enne maapinnale j6udmist juba ule. Lennukis mul oli mugav, sain kahe koha peal laiutada :D Aknast mul v2ga mingit erilist vaadet ei olnud, kuna ilm oli nii selge, et v2ga palju pilvi mida vaadata polnud, suht enamus ajast n2gin aga l2bi udu maapinda.
Pere leidsin kohe ulesse ning probleemi polnud. Lapsed pole 6nneks uldse v66rastavad, kohe esimese 5 minuti jooksul kui alles lennujaama parklas olime, kukkusid k6ik mulle midagi seletama. Nagu ma aru ka saaks aga jah, armsad on ikka :) Koju s6ites ma midagi v2ga peale maantee ei n2inudki, veidi imelik oli mitmes kohas lehmi tee 22res n2ha, nii l2hedal Amsterdamile siiski. Siin maanteel on veel mingi selline susteem, et tavaliselt on m8lemas suunas 3 rida aga nende kuue rea vahel mis kokku on, on veel tagavara 2 rida, mis avatakse ainult tipptunni ajal vastavalt sellele suunale, kus pool ummik parasjagu on.
Koju j6udsime ullatavalt kiiresti, alles nagu l2ksime autosse ja j2rku n2gin juba tuttavat kohta, oma t2navat, kus ma olin juba google mapsi abil varemgi jalutanud. Tassisime siis oma kodinad tuppa ja lapsed olid j2lle uliexcited, hakkasid mulle kohe maja k6iki tube n2itama. Utleme nii, et oli mida n2idata. Siin majas 4 korrust, kuigi jah, neljandal korrusel on ainult 1 tuba, Floreani oma. Kokku ma ei teagi palju siin ruume on, peaks ule lugema millalgi, igatahes k6igil lastel on oma tuba + vanemate tuba, kontor, elutuba mis on uhendatud k88giga, minu tuba, minu dushiruum wc-ga, uleval veel uks vannituba ja all ka 1 wc, kolmandal korrusel pesuruum koos veel uhe wc ja dushiruumiga, keldris on veinikelder. Peaks vist k6ik olema.
Vanemad on veinif2nnid, t2na Maarten ka r22kis, kuidas nad s6pradega teevad veiniproovimis6htuid. Vanemad on samuti antiigif2nnid, seda on ka n2ha nende sisekujundusest, igal pool on igast v2iksemad ja suuremad kujukesed, isale meeldivad ka antiiksed karbid ja vaibad on vanaaegse mustriga. K6ik on seejuures aga ilus ja maitsekas ja uldmulje on ikkagi modernne.
Uksi on majal palju, kui ma enne r66mustasin, et minu toas on uks, siis ma ilmselt seda v2ga kasutama ei hakkagi, kuna ka minu toa k6rval on v2lisuks, mille vastas on ka minu wc. See minu toa k6rval olev uks on millegip2rast neil ka enim kasutatav, kuigi v2ljast vaadatates tundub, et peauks on uks teine. Aga jah, igatahes v2lisuksi on siin igas seinas, kokku 6.
Minu tuba on isegi pisut suurem kui ootasin, ega see mingi v2ga suur ikka pole aga t2itsa m6nus. K6ige suurem puudus on vast see, et mu kapis on ainult riiulid ning riidepuud pole. Minu toas on ka telekas ja dvd m2ngija :) Ja palju raamatuid, veits uurisin neid ka, pooled on reisiraamatud. Raamatuid on siin majas uldse palju.
Ma t2nasest kirjutan ilmselt 6htul, ma loodan, et j6uan, praegu peaks Laura kohe tulema, teeb kooki ja t2histame tema Au Pairi aja l6ppu. Ta siis n2itab mulle ka igast koristamise jms seotud asju ja saame niisama r22kida.


Enamus ajast oli lennukist vaade umbes selline

Vahepeal n2gi natuke vatitutsikuid ka ikka


Holland oma lapitekist maastikuga

No comments:

Post a Comment